Reparatie plannen

Bij Schadenet Centraal Haarlem kunt u in 3 simpele stappen een reparatieverzoek indienen. Hierdoor hoeft u in de meeste gevallen niet eens langs te komen voor het opnemen/inventariseren van de schade.

Na ontvangst van uw reparatieverzoek zullen onze schade-experts de schade beoordelen en contact met u opnemen over de duur en de kosten van de reparatie en samen met u de reparatie inplannen.

Reparatie plannen bij Schadenet Centraal Haarlem

Scan de QR-code en ga
direct naar de mobiele website!

Foto's

Stap 1: Foto van de tellerstand

Maak een duidelijke foto van de tellerstand (KM/Mph) van het voertuig.

Stap 2: Overzichtsfoto voor

Maak een diagonaal genomen overzichtsfoto van de voorzijde met een duidelijk zichtbaar kenteken. Zorg er voor dat het gehele voertuig op de foto staat.

Stap 3: Overzichtsfoto achter

Maak een diagonaal genomen overzichtsfoto van de achterzijde met een duidelijk zichtbaar kenteken. Zorg er voor dat het gehele voertuig op de foto staat.

Stap 4: Detailfoto van de schade

Maak een close-up foto waarop de schade duidelijk in beeld is gebracht. Zorg dat er geen vuil of lichtinval te zien is.

Stap 5: Detailfoto van de schade (hoek)

Maak nog een close-up foto waarop de schade duidelijk in beeld is gebracht, maar nu vanuit een andere hoek. Zorg ook hier ervoor dat er geen vuil of lichtinval te zien is.

Stap 6: Detailfoto van de schade (andere hoek)

Maak nog een close-up foto waarop de schade duidelijk in beeld is gebracht. Maar nu vanuit een andere hoek. Zorg ook hier ervoor dat er geen vuil of lichtinval te zien is.

Schadegegevens

'

Verzoek tot het maken van een afspraak

Bezig met het laden van de beschikbare tijden bij Schadenet Centraal Haarlem

Persoonlijke gegevens

Uw gegevens worden door ons vertrouwelijk behandeld, door te klikken op verzenden gaat u akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.

Let op: Mogelijk later herstel van uw schade
In verband met krapte op de arbeidsmarkt en beperkte beschikbaarheid van goederen kan het zijn dat uw voertuig pas later dan verwacht hersteld kan worden.

We doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wij zullen de definitieve afspraak aan u bevestigen. Dank voor uw begrip en geduld.